دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

عشق لرزه

عشق لرزه

نویسنده: اریک امانوئل اشمیت
مترجم: شهلا حائری
ناشر: قطره
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 136
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1388 - دوره چاپ: 3 _ 1

 

مروری بر کتاب

عشق لرزه نمایش نامه ای از نویسنده بسیار بسیار محبوبم آقای اشمیت هست . دیان زن مغرور و زیبایی است که در شغل خود به عنوان وکیل و نماینده مجلس بسیار موفق است ولی رمز و رموز عشق را بلد نیست . ریشارد نیز مردی است که همیشه عاشق دیان بوده و اکنون بعد از دو سال سرانجام دیان نیز عاشق او شده است . شاهد عشقی بزرگ هستیم که در اثر خویشتن داری و بروز ندادن عشق ، در اثر خودخواهی و غرور از هم می پاشد .

زن ها فقط اون چه را که در مردها زنونه ست می فهمن ، و مردها فقط جنبه های مردونه ی زن ها را درک می کنن . یعنی باید گفت هیچ کدوم اون یکی را نمی فهمه . اگر بخوای رفتارش را تعبیر کنی حتما به اشتباه می افتی .

تب و تاب از بین می ره اما احساسات باقی می مونه . 
پدر و مادرتون از شما خاطرات خیلی قدیمی به یاد دارن ، کسانی هستن که در زندگی بدوی تون با شما بودن اما نمی تونین مطمئن باشین که زیر و بمتون را می شناسن .
دوست داشتن یعنی اولویت دادن یک نفر ، ترجیح دادن . درست برعکس علم و آگاهیه ، آدم کور می شه . 
درست برعکس عشق ، در نفرت آدم شک و تردید به دلش راه نمی ده . هرگز . من هیچ احساسی به وفاداری نفرت ندیدم . تنها احساسیه که به آدم خیانت نمی کنه . 
طبیعت آدمیزاد طوریه که همیشه تقصیر رو به گردن دیگران میندازه ، یا اینکه برای خودش عذری می تراشه . 
بین دو آدم نمی شه دگمه ای را فشار داد و همه چیز رو از سر گرفت . 

نمایش نامه صحنه های کوتاهی داره و تاکید می کنه روی نحوه دوست داشتن انسان ها این که اصول عشق دوست داشتن بدون قید و بند و بدون غرور هست . عشق را ابراز کنید و طلب کنید و کینه نورزید . فوق العاده ساده و فوق العاده زیبا ...

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات