دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

باور کنید تا ببینید

باور کنید تا ببینید

نویسنده: وین دایر
مترجم: محمدرضا آل یاسین
ناشر: هامون
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 300
اندازه کتاب: وزیری - سال انتشار: 1380 - دوره چاپ: 4

کیفیت : درحد نو _ نو

 

مروری بر کتاب

این کتاب درباره دگرگونی است، محور و مبنای این مبحث آن است که انسان بسیار فراتر از این قالب فیزیکی است و هوش و خردی بس عظیم بر او و سایر اشکال جهان حاکم است و بر اوست که از نیروهای نهفته در ذات و هوش بیکران خویش استفاده کند و آن را به خدمت درآورد. ما می توانیم به بخش نامرئی وجودمان متصل شویم؛ به دلخواه از ذهن خود استفاده کنیم و به نیروی شگرف قدرتی فراتر پی ببریم.

نویسنده  از قدرت باورها سخن می‌گوید و معتقد است هر فردی به آنچه که واقعا باور دارد در زندگی خواهد رسید. اصولی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود مانند تجسم فكری، عوامل ارتباطی، ارتباطات نامرئی، ارتباط افكار با افكار، بخشش و ... دنیای ذهنی مخاطب را دگرگون می‌كند به گونه‌ای كه او دیگر به گذشته باز نخواهد گشت و آینده‌ای روشن را به انتظار خواهد نشست.

وین دایر با تکنیک های اثبات شده ی خود و با استفاده از مثال هایی از تجربیات بسیار موفق خود ، شما را متقاعد می کند که می توانید غیر ممکن ترین آرزوهای خود را محقق کنید. کتاب "باور کنید تا ببینید" نشان می دهد که از طریق اعتقاد می توانید زندگی خود را هر طوری که دلتان می خواهید بسازید. مراحل عملی مانند نحوه ی تعیین اهداف واقعی و دستیابی به آن ها را بیاموزید. موانع را به فرصت تبدیل کنید. خود را از گناه و آشفتگی درونی خلاص کنید. اعتماد به نفس قوی و شکست ناپذیر ایجاد کنید. بهبود چشمگیر روابط را تجربه کنید. هر روز را صرف انجام کارهایی کنید که دوست دارید انجام دهید و خیلی کارهای دیگر.

برای دستیابی به "راه دگرگونی خویشتن"، با این کتاب راهنمای قابل دسترسی و نشاط آور ، فراتر از کمک به خود بروید. اگر واقعا به تغییر زندگی خود علاقه دارید، اثر پیش رو یک کتاب فوق العاده برای خواندن است. در یک کلام می توان گفت "باور کنید تا ببینید" به شما کمک می کند اندیشه ها و فرآیندهای فکری خود را بررسی کنید و به شما نشان می دهد که چگونه آنها را تغییر دهید تا بتوانید واقعا به آنچه می خواهید برسید.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات