دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

موهبت روان درمانگری

موهبت روان درمانگری
درحال حاضر موجود نمی باشد

موهبت روان درمانگری

نویسنده: اروین د. یالوم
مترجم: مهشید یاسایی
ناشر: ققنوس
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 264
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1387 - دوره چاپ: 1

 

مروری بر کتاب

نامه سرگشاده ای به نسل امروز روان درمانگران و بیماران آن ها

این کتاب محصول کار یکی از متفکران بزرگ در زمینه روان درمانی است. مولف با سابقه 45 سال کار روان درمانگری به عنوان روانپزشک و نویسنده به جوایزی هم در هر دو حوزه دست یافته است. «موهبت روان درمانگری» راهنمایی بی نظیر برای درمان موفقیت آمیز به شمار می رود. این کتاب درعین حال که برای بیماران و درمانگران مفید است برای همه آن هایی که در جستجوی بهبود روابط خود با دیگران و درک بهتر خود هستند قابل استفاده است.

این کتاب را می توان نقطه ی اوج بیش از سی سال تجربه ی بالینی روانپزشک بزرگ، اروین یالوم در نظر گرفت؛ راهنمایی شایان توجه و ضروری که از طریق بررسی نمونه های واقعی نشان می دهد بیماران و درمانگران چگونه می توانند بیشترین منفعت را از جلسات درمانی کسب کنند.

نویسنده ی پرفروش کتاب «دژخیم عشق» در این اثر، روش نوین و منحصر به فرد خود را به همراه بینش هایی ارزشمند ارائه می کند که در قالب 85 توصیه ی شخصی و تأثیرگذار برای «درمانگران تازه کار» در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. کتاب هنر درمان، اثری سرگرم کننده، آموزنده و خردمندانه است که بدون تردید برای همه ی علاقه مندان به علم روانشناسی جذاب خواهد بود.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات