دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

قصه جزیره ناشناخته

قصه جزیره ناشناخته
درحال حاضر موجود نمی باشد
قصه جزیره ناشناخته
  • موجودی: درحال حاضر موجود نمی باشد
  • مدل: 169211 - 56/2
  • وزن: 0.20kg
0 ریال

قصه جزیره ناشناخته

نویسنده: ژوزه ساراماگو
مترجم: محبوبه بدیعی
ناشر: نشر مرکز
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 62
اندازه کتاب: رقعی لب برگشته - سال انتشار: 1379
 - دوره چاپ : 1

کیفیت : نو ؛ نوشته تقدیمی دارد

 

مروری بر کتاب

در شهري پادشاهي هست كه قصرش درهاي مختلفي دارد :در هديه ، در دادخواهي ، در تصميم و....
روزي مردي پشت در درخواست ها مي آيد و با سماجت خواستار ديدار پادشاه مي شود او ازپادشاه تقاضاي يك كشتي مي كند تا به كمك آن در دريا جست و جو كرده و جزيره ناشناخته اي را كشف كند و در عوض آن جزيره را به نام پادشاه نام گذاري مي كند . پادشاه خواسته او را مي پذيرد و مرد به سوي ماجراي خود مي رود به سوي جزيره ناشناخته ....

در ادامه ی داستان، سفر مرد، شکل متفاوتی به خود می گیرد. این شخصیت در کمال شگفتی در این سفر درمی یابد که کاوش و جست و جویش، مدت ها قبل از سوار شدن بر قایق آغاز شده است. او یکی از مستخدمین قصر پادشاه را برای کمک همراه خود آورده است. با گذر زمان، احساس مشترکی میان مرد و مستخدم شکل می گیرد و سفر آن ها، جنبه های دیگری پیدا می کند.

اكنون ساراماگو براي خوانند گان فارسسي زبان نيز نامي كاملا آشنا است پس از دريافت جايزه نوبل چندين اثر او به فارسي ترجمه شد ( از جمله كتاب كوري تر جمه مهدي غبرائي و تاريخ معاصر ه ليسبون ترجمه عباس پژمان كه به وسيله نشر مركز منتشر شد).

كتاب در دست از آخرين نوشته هاي اوست و همچنان به سبك و قالب قصه ها و حكايت هاي كهن پرداخته شده است اما خواننده كه در آغاز گمان مي كند انگار حكايتي كود كانه را مي خواند سر انجام در مي يابد قصه اي عاشقانه را خوانده است قصه اي فيلسوفانه كه ياد آور ولتر يا سوئيفت است و فقط با درك استعاره هاي ظريف و پر معنا ي سارا ما گو مي توان به عمق و قوت آن پي برد.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات