دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

خاک سپید نرم

خاک سپید نرم

نویسنده: سینتیا رایلنت
مترجم: صنوبر رضاخانی
ناشر: منتشران اندیشه
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 90
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1 

 

مروری بر کتاب 

این رمان که در سال 1986 با عنوان «A Fine White Dust» به قلم سینتیا رایلنت نگاشته شده، روایتگر بالندگی و دگردیسی عشق روحانی و معصومانه نوجوانی به نام «پیتر» است که از آزمایشی سخت سربلند بیرون می‌آید و به ایمانی به مراتب استوارتر از گذشته دست می‌یابد.

«همیشه می‌دانستم که خاک سپید نرم را درباره‌ی دوستی ، خیانت و سقوط یک قهرمان خواهم نگاشت.وقایع داستان در آپالاچیا اتفاق می‌افتد ، ناحیه ای در آمریکای شمالی که از کبک تا آلاباما گسترده شده است ، جایی که در آن بزرگ شدم.آن روزها دوستی داشتم که بسیار شبیه رافوس بود (در واقع نام فامیلش رافوس بود).پیت ، شخصیت اصلی داستان ، سالکی است که جستجوی حقیقت او را به سوی تاریکی سوق می دهد و او چون تمام جویندگان راه حقیقت برای مدتی مقصودش را گم می‌کند ، اما نه برای همیشه»

نویسنده روایت‌گر بالندگی و دگردیسی عشق روحانی و معصومانه نوجوانی به نام پیتر است که تحت آزمایشی دشوار قرار گرفته و از آن سربلند بیرون می‌آید. او بعد از این به ایمانی آزموده‌تر و به مراتب‌ محکم‌تر و استوارتر دست پیدا می‌کند.سینتیا رایلنت نویسنده زن آمریکایی ادبیات کودک و نوجوان است که بیش از 100 کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. این کتاب‌ها ژانرهای مختلفی از جمله داستان، داستان کوتاه و شعر را در بر می‌گیرند. او در سال 93 برنده مدال نیوبری شد. داستان ساده و ملموس و زبان خیال‌انگیز آن بسیار جالب خواهد بود. داستانی که بی‌شک همه‌ی ما آن را به اشکال گوناگون در دوران نوجوانی خود تجربه کرده ایم.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات