دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

بلم سنگی ؛ متن کامل

بلم سنگی
-26 %
بلم سنگی ؛ متن کامل
  • موجودی: موجود
  • مدل: 190894 - 18/4
  • وزن: 0.50kg
1,450,000 ریال
1,950,000 ریال

بلم سنگی

نویسنده: ژوزه ساراماگو
مترجم: کیومرث پارسای
ناشر: علم
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 440
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1386 - دوره چاپ: 1

 

مروری بر کتاب

داستان این رمان، جهانی را به تصویر می کشد که در آن، شبه جزیره ی ایبِری از قاره ی اروپا جدا شده و آزادانه بر روی اقیانوس اطلس شناور است. سازمان های دولتی مختلف در سراسر جهان مجبور شده اند که در برابر عواقب شوکه کننده ی این رویداد از خود واکنش نشان دهند؛ اما برای پنج شخصیت اوضاع به شکل دیگری رقم می خورد و آن ها بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می شوند. شخصیت های اصلی کتاب بلم سنگی، همزمان با جا به جایی زمین زیر پایشان، سفری را آغاز می کنند که مسیر زندگی شان را برای همیشه تغییر خواهد داد.

نویسنده رمان پرآوازه کوری، در بلم سنگی رمانی تازه و تخیلی می پردازد درباره جدایی شبه جزیره ایبری از اروپا و فرهنگ اروپایی، و آشوب و بلوا. ژوانا کاردا با شاخه نارون خطی نازدودنی بر زمین می کشد، ژواکیم ساسا سنگی به دریا پرتاب می کند، کوه های پیرنه از هم می شکافد و شبه جزیره از قاره کنده می شود و راه اقیانوس را در پیش می گیرد و دنیای غرب به هم می ریزد. خیل سارها بر فراز سر ژوزه آنائیسو در پروازند، پدرو اورسه لرزش زمین را حس می کند.


جوایزی که این کتاب برنده شده است 

برنده جایزه نوبل ۱۹۹۸

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات