دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

کشتی شکسته ها

کشتی شکسته ها

نویسنده: آنتوان چخوف , استفن وینست بنه , استفن کرین , ویلیام فاکنر , ارنست همینگوی
مترجم: ابراهیم گلستان
ناشر: آگاه
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 198
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1356 - دوره چاپ: 3

کمیاب - کیفیت : درحد نو _ نو

 

مروری بر کتاب

پنج داستان از پنج نویسنده

نام اصلی داستان اول این مجموعه (قایق بی حفاظ) بود. من آن را (کشتی شکسته ها) کردم هم چون داستان به راستی داستان کشتی شکسته ها بود، و هم تا نامی جور جهت جمع این داستان ها باشد. همه ی این داستان ها درباره ی کسانی است که کشتی زندگیشان شکسته است هر چند یکی زن سیاهی است برکنار می سی سی پی، یکی تاتاری است در مرز سیبری، یکی مرد سفیدی است در حاشیه ی جنگل های آفریقا، دیگری هم هست جان به شیطان فروخته که اکنون در تقلای بازگرفتن آن است.

از آدم و تقلاهای آدم چیزی جدی تر و چیزی به آمیخته تر نیست گرچه آدم است که خالق شادی است. لطف و عظمت آدم در این است که در شادی خود درد را حس می کند، و در غم یا شادی امید را می گنجاند یا قدرت انتخاب و تحمل نومیدی را دارد. این قصه ها را برای ترجمه انتخاب کردم چون این لطف و عظمت را در آن ها دیدم.

این قصه ها را برای ترجمه انتخاب کردم نیز چون دیدم هنر خلق و ابتکار نویسندگی آن ها را برجسته می کند.در ترجمه ی این قصه ها کوشیده ام اگر نتوانم سبک هر کدام را نگاه دارم دست کم تفاوت آن ها را حفظ کنم.


فهرست

آن روز که شب شد ؛ ویلیام فاکنر
برفهای کلیمانجارو ؛ نوشته ارنست همینگوی
در تبعید ؛ آنتوان چخوف
شیطان و دانیل وبستر ؛ استیفن وینست بنه
کشتی شکسته ها ؛ استیفن کرین

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات