دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

وقتی همه چیز تغییر کرد شما نیز همه چیز را تغییر دهید

وقتی همه چیز تغییر کرد شما نیز همه چیز را تغییر دهید

نویسنده: نیل دونالد والش
مترجم: نسیم قاسمی راد
ناشر: فرزان روز
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 330
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1

 

مروری بر کتاب

در زمان پریشان حالی، معبری به سوی آرامش بیابید

این کتاب تنها یک کتاب نیست. این کتاب قرار است مکالمه‌ای باشد که در طول آن به بررسی خارق‌العاده‌ای درباره‌ی چگونگی عملکرد زندگی در سطح ذهنی و روحی می‌پردازیم، مکالمه‌ای که در خلال آن روش‌هایی برملا خواهد شد که به‌وسیله‌ی آن‌ها می‌توانیم تجربه‌ی خود را از تغییر عوض کنیم.

مکالمه‌ای که در آستانه‌ی شروع آن هستیم، راهی را برای کمک گرفتن و یافتن آرامش در اختیار شما، که هم‌اکنون مشغول دست‌وپنجه نرم کردن با تغییرات زندگی‌تان هستید، قرار خواهد داد. دلیل این‌که از شما خواستم بنشینید، این است که می‌خواهیم برای شنیدن این اخبار در وضعیت بهتری قرار داشته باشید، تا واقعا آن را درک کنید. آنچه در اینجا با شما در میان می‌گذارم چیزی نیست که بتوانید، در حال حرکت یا پراکنده‌خواندن، آن را درک کنید. این کتابی است که باید با آن بنشینید...

تحقیقات علمی نشان داده است که فاکتورهای ذهنی٫جسمی٫مثل یک رفتار خودمختارانه یا یک دیدگاه خوش بینانه ٬بیش از هر چیز دیگری بر سلامت و طول عمر انسان تاثیر می گذارد.اما حقیقت مطلب این است که، تنها مانع موجود بر سر راه استفاده از این رویکرد، تک تکِ ما هستیم. این به آن معناست که فقط یک چیز را باید در این زمینه تغییر دهیم و آن ذهن خودمان است.

هرکس که این کتاب را بخواند آن را برای زندگی خود کمک کننده و اجرا کردنی می یابد. این کتاب فرمولی منحصر به فرد برای روابطی متعهد است که داشته ایم، داریم و آرزوی داشتنش را در سر می پرورانیم.فرمولی که نویسنده به آن اشاره می کند، قدرت و اهمیت هوش احساسی در زندگی ها و روابط شخصی و زناشویی همهء ماست. بدون هوش احساسی نمی توانیم به گونه ای مؤثر رابطه برقرار کنیم.

به گفته خود نیل او زندگی پر فراز و نشیبی داشته و توانسته پس از چهل سال زندگی عادی و تحمل درد و رنج‌های بسیار، با نزدیک شدن به خداوند، به حد گفتگو با خدا برسد و موفقیت‌های بی‌شماری بدست آورد.

نیل دونالد والش کودکی خود را همراه با عقاید خرافاتی مادر و در کل آغشته با تفکر کاتولیکی افراط گرایانه می‌داند که همین موجب مشکلات شدید روانی برای او در طول زندگی شده‌است.نیل دونالد والش می‌گوید که در شبی که از همه کس و همه چیز بریده بود ناگهان به خواب فرو رفت و در حالتی بین خواب و بیداری با خدا ارتباط برقرار کرد و در نهایت حاصل گفتگوهای خود را در قالب کتاب‌هایش دراختیار سایرین قرار داد.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات