دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

هیپنوتیزم و چار

هیپنوتیزم و چار
درحال حاضر موجود نمی باشد
هیپنوتیزم و چار
  • موجودی: درحال حاضر موجود نمی باشد
  • مدل: 105224 - 110/7
  • وزن: 1.00kg
  • UPC: 140
0 ریال

هیپنوتیزم و چار

نویسنده: شعبان طاوسی 
ناشر: کابوک
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 611
اندازه کتاب: وزیری - سال انتشار: 1363 - دوره چاپ: 1 

کمیاب - کیفیت : درحد نو

 

مروری بر کتاب

شما با مطالعه این کتاب به پانصد سال جلوتر از زمان حال خود خواهید اندیشید یعنی به پانصد سال دیگر که خود هیپنوتیزم به همه مردم جهان در هر مذهب مسلک و مرام سرایت کرده است شاید زودتر وشایددیرتر .

خود هیپنوتیزم به همه مردم جهان سرایت خواهد کرد همه مردم جهان را فرا خواهد گرفت زیرا شبیه پوشش و کفش و لباس همه مردم بدان نیازمند هستند .خود هیپنوتیزم کلید مغز عواطف و احساسات است بعبارت دیگر خود هیپنوتیزم نسخه خوشبختی و داروی خونسردی و آرامش در مقابل همه بحرانها و رویدادهای ناگوار و تلخ زندگی است .رازی بزرگ و بسیار ارزنده را فاش می کنیم رازی که اگر با پول بخواهید آن را بسنجید غیر قابل تقویم است .

در این کتاب شما با فواید کاربرد و کلیه فنون و ماهیت خود هیپنوتیزم آشنا خواهید شد شما هم خواهید توانست خود را هیپنوتیزم نمائید در نتیجه شاید بتوان گفت به اکسیر حیات دست یافته اید .

کتاب خود هیپنوتیزم شامل چهار قسمت است و هر قسمت حدود ۱۰۰ صفحه است که شما از هر قسمت که خوشتان آمد میتوانید شروع بخواندن کنید و بعلاوه در هر صفحه و در هر بخش شما مطالب علمی ارزنده و فراوانی یاد می گیرید بعلاوه مطالب کتاب بزبانی ساده و شیرین نوشته شده است که از خواندن مطالب لذت خواهید برد و بمعلومات شما افزوده خواهد شد ...

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات