دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

مهارتهای شاد زیستن

مهارت های شاد زیستن

نویسنده: خسرو امیر حسینی
ناشر: عارف کامل
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 274
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1388 - دوره چاپ: 5

 

مروری بر کتاب

روانشناسی شادی و سلامتی

بی‌تردید انسان محور و اصل و اساس همه چیز است و با برخورداری از امتیاز خلیفۀ الهی، شأن و منزلت معنوی ویژه‌ای دارد. به دلیل همین امتیازات، نسبت به سایر جانداران از برتری خاصی برخوردار بوده و همچنین از توانایی‌های غیر قابل وصفی برخوردار است که برخی از آنها ذاتی و تعدادی نیز اکتسابی هستند. انسان با شکوفایی استعدادهای بالقوه‌ی خود و جهت‌دهی مناسب به آنها، می‌تواند به سرمایه‌ای بی‌بدیل تبدیل شده، زندگی پر از رونق، امید، نشاط، پویایی، و توأم با سازندگی را برای خود و دیگران به طرزی شایسته بوجود آورد.

کتاب حاضر از جمله کتاب های کاربردی است که به روشنی و قدم به قدم مهارت هایی را به ما آموزش می دهد که ما را قادر خواهد کرد به بهترین شیوه به حل مشکلات و چالش های زندگی مان بپردازیم .در این کتاب ،مهارت های زندگی ،مهارت های شاد زیستن،مهارت های ارتباطی ،آرمیدگی به شیوه ای بسیار ساده و در عین حال با برخورداری از پشتوانه ی علمی و پژوهشی آمده است.این کتاب در درجه نخست برای فشار روانی نوشته نشده است بلکه کتابی در مورد چگونگی مقابله با فشار روانی است .

می دانیم استرس برای ما بسیار مضر است ما را بیمار کرده و به طور جدی زندگی مان را تحت تاثیر قرار می دهد .کتاب های زیادی در دسترس هستند که می توانند به شما در مورد چگونگی مقابله با فشار روانی آگاهی دهند ،اما این کتاب راهنمایی کاربردی برای درمان فشار روانی است و فنون بسیار زیادی برای آرمیدگی ،به شما خواهد آموخت ، فنونی کارا ،بی خطر و آسان.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات