دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

مادراپور

مادراپور

نویسنده: روبر مرل
مترجم: مهدی سمسار
ناشر: خوارزمی
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 378
اندازه کتاب: رقعی لب برگشته - سال انتشار: 1380 - دوره چاپ: 2

 

مروری بر کتاب

وقتی یک دیپلمات خاموش است ، سکوت او دو برابر دیگران جدی است .
باید راز طول عمر زنان را در ریشه ی عشق سرسختانه ی آنان به زندگی ، و استعدادشان در زیستن با تنهایی و تجرد ، جستجو کرد.شما اساسا موجودی فانی خلق شده اید . موجودی که فقط برای مردن زندگی می کند .مگر آنها که می خواهند باور کنند همانها نیستند که باور می کنند که باور کرده اند ؟

...داستان مادراپور از یک فرودگاه آغاز می شود . سرجیوس با شتاب خود را به فرودگاه می رساند تا به مقصد مادراپور سرزمینی در اطراف هندوستان سوار هواپیما شود . در فرودگاه متوجه سکوت و پرت افتادگی شدید محیط می شود . در حقیقت به جز او کسی در فرودگاه حضور ندارد ، اما ناگهان مهماندار زیبایی ظاهر شده و به او می گوید پرواز معطل اوست و سرجیوس را به درون هواپیما می برد . پرواز حالتی عجیب و استثنایی دارد .

شکل چیدمان صندلی ها ، مسافرین و .... در بین راه مسافرین در کل به وجود جایی با نام مادراپور شک می کنند و نهایتا متوجه می شوند هواپیما خلبانی ندارد بلکه توسط زمین هدایت می شود و این مجموعه ای در زمین است که دستورات لازم را به آنها می دهد.

در این رمان ، که با یک تعلیق تحسین برانگیز ، از ابتدا تا انتهایش هدایت می شود ، نویسنده ی آن رابرت مرل ژانرها را با یکدیگر مخلوط می کند و بازتابی از مفهوم روی "چرخ زمان" ارائه می کند. چیزی که که هیچ انسانی از آن راه فراری ندارد.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات