دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

صفتهای بایسته یک رهبر

صفت های بایسته یک رهبر

نویسنده: جان سی. ماکسول
مترجم: ارمغان جزایری
ناشر: پیکان
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 219
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1386 - دوره چاپ: 1


مروری بر کتاب 

خالق این اثر، جان ماکسول می باشد. کسی که به عنوان یکی از کارشناسان رهبری توانسته است با سخنرانیها و کتابهایش که به 24 عنوان می رسد، سالانه بر زندگی بیش از یک میلیون نفر اثر بگذارد و به راستی او نه تنها خود یک رهبر است بلکه توانسته رهبران را رهبری کند.چنانچه در کتاب آورده است:اگر رشد می خواهید پیروان را رهبری کنید، اما اگر می خواهید کسب و کارتان چند برابر شود، رهبران را رهبری کنید.به عقیده ماکسول رهبران بزرگ حائز 21 صفت برجسته هستند .

در این کتاب به شرح آنها پرداخته شده و راه دستیابی به آنها ذکر شده است.این کتاب نردبانی 21 پله ای است که هر انسانی را به قصر رویایی رهبری در آسمان کسب و کار رهنمون می شود.او خود معتقد است: باید با این کتاب زندگی کرد!رویای شما پیرامون چه دور می زند؟ در لجام گسیخته ترین تصوراتتان خود را در حال انجام دادن چه کاری می بینید؟اکنون چه چیز بین شما و رویایتان مانع ایجاد کرده؟

پاسخش رهبری است. دکتر جان سی. مکسول، نویسنده صفتهای بایسته یک رهبر، می گوید:«همه چیز در محدوده رهبری اوج می گیرد و فرود می آید. اما دانستن چگونگی رهبری کردن تنها نیمی از کار است.درک رهبری و رهبری کردن عملی در واقع دو موضوع کاملاً جداگانه اند.»

 

فهرست

• شخصیت: بخشی از صخره شوید
• جاذبه: برخورد اول می تواند کار را تمام کند
• تعهد: آنچه موجب تمایز میان اهل عمل و اهل خیالپردازی می شود
• ارتباط: بدون آن تنها سفر خواهید کرد
• و...

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات