دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

شبح اپرا ؛ متن کامل

شبح اپرا ؛ متن کامل
درحال حاضر موجود نمی باشد

شبح اپرا

نویسنده: گالستون لورو
مترجم: آرش حجازی - مهدی حریری
ناشر: کاروان
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 400
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1378 - دوره چاپ: 1

کیفیت : عالی ؛ کتاب مهر خوردگی دارد
 

مروری بر کتاب

رمانی عجیب که خواننده را در هر صفحه تا حدود دنیایی غیر قابل تصور می برد و در عین حال محتوی سرگذشت عشقی شورانگیز و جگر خراش است که کمتر نظیر آن را می توان خواند...

شبحی خوفناک در زیرزمین های ساختمان اپرای پاریس مسکن گزیده . او بسیار باهوش و پر رمز و راز است و به گونه ای نامرئی تمام اتفاقات اپرا را تحت نظر دارد . این شبح خوفناک عاشق یکی از بازیگران به نام کریستین دائه شده و با تردستی های خود به صورت فرشته موسیقی بر او ظاهر شده و سعی می کند روح کریستین را در اختیار بگیرد . 

نمایشی عظیم قرار است اجرا شود و بازیگران مشغول تمرین هستند. ناگهان پردهٔ پشت صحنه به شدت در نزدیکی بانو کارلوتا، بازیگر نقش اصلی فرو می‌افتد. بازیگران می‌گویند که این کار شبح اپرا است و کارلوتا به حالت قهر آنجا را ترک می‌کند. گردانندگان اپرا که بازیگر اصلی خود را از دست داده‌اند به تعطیل کردن نمایش می‌اندیشند اما مادام ژیری، کریستین را به عنوان جایگزین کارلوتا معرفی می‌کند.

از کریستین خواسته می‌شود تا آوازی را بخواند و او به زیبایی آن را اجرا می‌کند اما از گفتن نام کسی که آوازخواندن را به او آموخته خودداری می‌کند. نقش به کریستین داده می‌شود و در شب افتتاحیه، رائول - ویکونت شانی - که در جمع مهمانان است درمی یابد که کریستین همان دوست دوران کودکی اوست و پس از اجرای نمایش به پیش او می‌آید. کریستین که از دیدن رائول زیباروی بسیار شادمان شده مدتی را به گفتگو با او سپری می‌کند.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات