دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

سی سال نفت ایران

سی سال نفت ایران
درحال حاضر موجود نمی باشد
سی سال نفت ایران
  • موجودی: درحال حاضر موجود نمی باشد
  • مدل: 102854 - 89/1
  • وزن: 2.00kg
  • UPC: 100
0 ریال

سی سال نفت ایران

نویسنده: قباد فخیمی
ناشر: کتاب مهر اندیش
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 1200
اندازه کتاب: وزیری سلفون - سال انتشار: 1387 - دوره چاپ: 1

کیفیت : عالی ~ در حد نو

 

مروری بر کتاب

از ملی شدن نفت تا انقلاب اسلامی

مهندس قباد فخیمی در سال 1312 در همدان متولد و همه دوران تحصیلی را در آبادان سپری نمود. او در سال 1330 وارد آموزشگاه فنی نفت و صنعت نفت ایران گردید.

در مدت سی سال دوران تحولات ملی شدن نفت تا مقطع انقلاب اسلامی 15 سال را در پالایشگاه آبادان و پس از آن در مدیریت های امور بین المللی،پالایش و پخش و فروش داخلی در شرکت ملی نفت در تهران خدمت نمود.او یکی از پایه گذاران فعالیهای بین المللی صنعت نفت ایران به شمار می رود و تنها عضو عالیرتبه شرکت نفت است که قبل و بعد از انقلاب 1357 در هیئت مدیره شرکت ملی نفت خدمت نموده است. 

مهندس فخیمی در این کتاب ضمن شرح مبسوط خاطرات خود از وقایع نفت که عموما با ذکر جزئیات همراه بوده است. حقایق ارزشمندی را بدون ابهام و پرده پوشی بیان می کند و به این ترتیب خوانندگان علاقمند می توانند از کم و کیف ناگفته های صنعت نفت ایران، قرارداد ،1973 بالا رفتن قیمت نفت، جنگ 1973 تحریم امریکا ،چهار برابر شدن قیمت نفت، بازگشت دلارهای نفتی، معلاملات تهاتری خرید اسلحه و آخرین مذاکرات نفت مطلع شوند.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات