دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

سرو غمگین

سرو غمگین

نویسنده: آگاتا کریستی
مترجم: میمنت دانا 
ناشر: امیر کبیر
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 236
اندازه کتاب: رقعی سلفون - سال انتشار: 1346 
دوره چاپ: 1 

کمیاب - کیفیت : عالی

 

مروری بر کتاب 

... نرم کردن خانم بیشاپ کار ساده‌ای نبود. زیرا او به عنوان زنی با عادات و دیدگاه‌های محافظه‌کارانه، از خارجی‌ها اصلا خوشش نمی‌آمد. و در خارجی بودن هرکول پوآرو هم کوچکترین تردیدی وجود نداشت. پاسخ‌های خانم بیشاپ سرد بود و با شک و غضب به پوآرو نگاه می‌کرد. چیزهایی که دکتر لرد برای معرفی پوآرو بیان کرد هم کمک زیادی به تعدیل موقعیت نکرد..

دوشیزه ماری ژرار در قصر هانتربری با مرفین مسموم می شود و دوشیزه اولینور کاترین کارلیسل که بعد از فوت عمه اش در تدارک فروش قصر هانتربری بود، که به او ارث رسیده بود، متهم به قتل می شود. قبل از فوت ماری راوی ولمن، نامزد اولینور عاشق ماری شده بود. او پریان بارتی و هابکینز برای پرستاری از خانم لورا و لمن یکی از ساکنان قصر آمده بودند. دکتر پیتر لرد، به عنوان پزشک خانوادگی از خانم لورا ولمن عیادت می کند، ولی خانم ولمن نیز کشته می شود. دکتر در اولین ملاقاتش با دوشیزه اولینور متهم به قتل، عاشق او می شود و برای نجات او از هرکول پوآرو، کارآگاه خبره بلژیکی کمک می گیرد. هرکول پوآرو با گفت وگوی متعدد که با افراد مقیم قصر انجام می دهد و با تحقیقات خارج از کشور توسط دستیارش به رازی پی می برد که کلید کشف قتل ماری ژرار و خانم ولمن است.

 

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.
برچسب ها: کتاب سرو غمگین

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات