دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

رهبران مشروطه

رهبران مشروطه

نویسنده: ابراهیم صفائی
ناشر: جاویدان
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 775
اندازه کتاب: وزیری سلفون - سال انتشار: 1344 - دوره چاپ: 1 

کمیاب - کیفیت :

 

مروری بر کتاب 

دوره اول ؛ مصور - مشتمل بر 24 بیوگرافی و شرح جالب و شگفت انگیز

نهضت مشروطه ایران در زمان صدارت عین الدوله آغاز گردید ولی پایه های آن با قتل ناصرالدین شاه گذاشته شد، گرچه مدتها پیش از آغاز این نهضت هم افکار آزادیخواهی در ایران وجود داشت ولی اینگونه افکار بسیار اندک بود و از قوه بفعل نیامده بود در اواخر دوران ناصرالدین شاه و زمان مظفرالدین شاه عوامل بسیار برای رشد این نهضت فکری بکار افتاد...

آقاى ابراهیم صفایى به منظور شناساندن بیش تر نهضت مشروطه، به تدوین شرح حال مؤثرترین افرادى که در آن سهم داشته اند، همت گماشته است. وى در زمینه مشروطه، کتاب هاى بسیارى نوشته و در اختیار محققان و عموم قرار داده است.

برخى آثار صفایى، به طور کامل جنبه سندى و برخى دیگر صبغه تاریخى ـ تحلیلى دارند. کتاب رهبران مشروطه که یکى از مهم ترین کتاب هاى او ست.

انتشار این کتاب، ابتدا به صورت جزوه هاى ماهیانه بوده و بعد مؤسسه انتشارات جاویدان، آن را به کتاب تبدیل کرده است. این کتاب، مشتمل بر 24 زندگینامه از رهبران نهضت مشروطه است که حیات و اندیشه سیاسى، اجتماعى، اقتصادى و... آن ها بر پایه اسنادى که نویسنده ارائه مى دهد، تحلیل و تبیین مى شوند.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات