دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

خانه قانون زده

خانه قانون زده 

نویسنده: چارلز دیکنز
مترجم: ابراهیم یونسی
ناشر: امیر کبیر
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 891
اندازه کتاب: وزیری سلفون - سال انتشار: 1345 - دوره چاپ: 1

کمیاب - کیفیت : 

 

مروری بر کتاب 

خانه غمزده ، نهمین رمان چارلز دیکنز است که در سال ۱۸۵۳ نوشته‌شده‌است. این داستان زندگی غم‌انگیز طبقه کارگر فقیر انگلستان را نشان می‌دهد. خانه غمزده اولین بار بصورت داستان دنباله‌دار از ۱ مارس ۱۸۵۲ تا ۲۰ سپتامبر ۱۸۵۳ در هفته‌نامه Household Words چاپ شد.در این کتاب دیکنز به برخی از غامض ترین و ظاهراً چاره ‏ناپذیرترین مسایل اجتماعی و سیاسی انگلستان روزگار خویش می‏ پردازد.

در کتاب حاضر نشان داده می‏شود چگونه‏ این مسایل در نقشه‏ ی داستانی و شخصیت سازی های دیکنز بازتاب یافته ‏اند. نویسنده با تحلیل تفصیلی مضمون های ‏اصلی و ساختار منحصر به فرد رمان دلیل اهمین محوری آن در کار داستان نویسی دیکنز را روشن می‏کند، و واکنش های‏ گوناگونی را که از اثر برانگیخت، جایگاه آن را در ادبیات اروپایی، و تأثیر آن بر دیگر نویسندگان را شرح می‏دهد.

لندن.
دوره کار عدالتخانه عظمی، پس از تعطیلات عید حضرت میکائیل، تازه آغاز شده و قاضی القضات در لینکلنز این هال به قضا نشسته است.
هوای ماه نوامبر سخت طوفانی است.
کوچه ها و خیابانها را چنان گل فرا گرفته است که گویی سیلابهای اولیه اندکی پیش از روی زمین واپس نشسته اند و عجب نخواهد بود اگر آدم با«مگالوسوروس»ی، روبرو شود که نزدیک چهل پا طول آن است، و چون مارمولک فیل آسایی به سنگینی از«هوبورن هیل» بالا می خزد.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات