دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی

خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی
خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی
درحال حاضر موجود نمی باشد
خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی
خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی
خاطرات جنگ دوم جهانی ؛ شش جلدی
  • موجودی: درحال حاضر موجود نمی باشد
  • مدل: 89792 - 17/4
  • وزن: 7.00kg
  • UPC: 350
0 ریال

خاطرات جنگ دوم جهانی

نویسنده: وینستون چرچیل
مترجم: تورج فرازمند
ناشر: نیل
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 2678
اندازه کتاب: وزیری گالینگور - سال انتشار: 1361 - دوره چاپ: 3 ~ 2 

کمیاب - کیفیت : 


مروری بر کتاب

از رهبران کشورهای عمده درگیر در جنگ دوم (هیتلر، موسولینی، استالین و روزولت) تنها چرچیل کتابی تاریخی منتشر کرده‌است. برخلاف خبرنگاران که تنها از مسایل علنی مطلع می‌شدند، چرچیل در اموری مانند مذاکرات محرمانه و طراحی‌های عملیات نظامی شرکت داشته‌است و به جزئیات مسایل و رویدادها وقوف داشته‌است؛ علاوه بر این، او به گزارشهای سازمانهای اطلاعاتی بریتانیا و خصوصاً نتایج عملیات اولترا که در مکالمات سری ارتش آلمان رخنه کرده بود دسترسی داشته و می‌توانسته تصویری روشنتر از وقایع جنگی و انگیزه‌های رهبران کشورها به دست بدهد.

چرچیل از شروع جنگ، قصد داشته که کتابی تاریخی در مورد آن بنویسد و از این رو بصورت هفتگی گزارشهایی از خلاصه وقایع تهیه می کرده و در منزلش این گزارشها را نگهداری می کرده‌است. برخی معتقدند نگارش کتاب تنها به دست چرچیل انجام نشده و در حقیقت کتاب نتیجه کار گروهی از محققان هست که زیر نظر چرچیل و با استفاده از نوشته‌ها و یادداشتهای او این کتاب را ایجاد کرده‌اند. در مقابل برخی نیز اعتقاد دارند که موشکافی و حساسیت چرچیل اجازه چنین کاری را نمی داده و بیشتر همکارانش، تنها در تهیه اسناد و مدارک مورد استفاده به او یاری رسانده‌اند.

 

فهرست

جلد اول و دوم: چگونه ملل انگلوساکسون با بیفکری و بیقیدی و سادگی خود به نیروهای اهریمن اجازه دادند که خود را مسلح کند.
جلد سوم: چگونه انگلیسها آنقدر به مبارزه ادامه دادند تا اینکه روسیه شوروی و ایالات متحده آمریکا بنوبه خود به جنگ کشانده شدند
جلد چهارم: چگونه قدرت اتحاد بزرگ روزافزون شد.
جلد پنجم:چگونه آلمان نازی تنها ماند و از هرسو مورد حمله قرار گرفت
جلد ششم: چگونه دمکراسی های بزرگ به فیروزی رسیدند و در نتیجه امکان آن یافتند که همان حماقت هائی را که نزدیک بود بقیمت جانشان تمام شود از سر گیرند.

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات