دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

واژگان احساس برانگیز

واژگان احساس برانگیز
درحال حاضر موجود نمی باشد

واژگان احساس برانگیز

نویسنده: سبالد آلیس
مترجم: هدیه یزدان پناه
ناشر: ترکمان
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 100
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1392 - دوره چاپ: 1

 

مروری بر کتاب

دو داستان کوتاه از بهترین داستان های کوتاه امریکایی

اگر زمین حركت می‌كرد، فقط كافی بود كه انسان برای پیمودن فاصله‌ها یك بالكن قدرتمند داشته باشد كه پانصد متر بالای سطح زمین بایستد و منتظر حركت زمین شود، وقتی نقطه‌ی مورد نظر به زیر پایش رسید، فرود بیاید. به این ترتیب، انسان می‌توانست در عرض یك روز به هر جای كه می‌خواست برود و دوباره به خانه‌اش برگردد..

هیچ کس نمی‌تواند وقتی که دستگاه دروغ‌سنج به بدنش وصل است، فکرش را آزاد بگذارد. در زندگی هم همین طور، مثل الان که او باز هم به شوهرش زل زده بود و یادش نمی‌آمد که او چه گفته بود. دوباره داشت اعتماد به نفس خود را در برقراری ارتباط چشمی از دست می‌داد. خورشید بیرون پنجره هم نور خود را از دست می‌داد، اما شوقی که حال و هوای تمام این چند هفته‌ی اخیر را عوض کرده بود، هنوز ته دلش را قلقلک می‌داد.

مثل شعله‌ی شمعی که نمی‌خواست با یک فوت خاموش شود. شوهرش از چند گله گرگ هار که در حاشیه‌ی بزرگراه و در لابه‌لای بوته‌زارها و درخت‌های قطع شده کمین کرده بودند، صحبت می‌کرد. گرگ‌ها موجوداتی هستند که به همسر خود وفادار می‌مانند. انعکاس حرف‌هایش در هوا معلق ماند و یک مکث طولانی را به وجود آورد.

فهرست

تندباد از نوع بی نام
واژگان احساس برانگیز

 

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات