دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

برباد رفته ؛ ادبیات کلاسیک معاصر ؛ دو جلدی

برباد رفته ؛ ادبیات کلاسیک معاصر ؛ دو جلدی
درحال حاضر موجود نمی باشد

برباد رفته 

نویسنده: مارگارت میچل
مترجم: حسن شهباز
ناشر: امیر کبیر
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 1242
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1357 - دوره چاپ: 3 

کمیاب -جلد دوم کیفیت عالی - تمامی صفحات جلد اول کتاب از وسط پاره شده است اما تمامی نوشته ها خوانا می باشد.


مروری بر کتاب 

از سری کتابهای چهارده جلدی ادبیات کلاسیک معاصر انتشارات امیرکبیر

مارگارت میچل” در ۸ نوامبر سال ۱۹۰۰ در آتالانتا آمریکا متولد شد. نویسنده‌ای که بعدها و در سال ۱۹۳۷ برای رمان برباد رفته جایزه پولتیزر را دریافت کرد. کتابی که برای همیشه از محبوب‌ترین کتاب‌های تمام دنیاست با بیش از ۲۸ میلیون نسخه و بارها تجدید چاپ به یقین شایسته چنین عنوانی است.

او دوران کودکیش را در سال های جنگ‌های شهری آمریکا گذراند و به خوبی با فضا و حال و هوای آن دوران آشنا بود. آن را می‌شناخت و شاید جزییاتی که در کتابش و در میان روابط انسان‌ها به شکل عجیبی قابل لمس هستند، ناشی از زندگی در همان شرایط است. 

...داستان درباره ی دختری به نام اسکارلت اهارا است .پدر اسکارلت یک زمیندار متمول جنوبی است .اسکارلت یک دختر نازپرورده و سبک سر است که تنها تفریحش جلب توجه مردان اطرافش است. وقتی او خبر نامزدی اشلی ، پسر یکی از زمینداران همسایه با دختری ساده وبی آلایش به نام ملانی را میشنود حسادت زنانه اش تحریک میشود و به اشلی ابراز علاقه میکند اشلی او را از خود میراند وقتی اشلی میرود مردی بدنام به نام رت که شاهد این ماجرا بوده از اسکارلت میخواهد به جای اشلی اورا دوست بدارد اسکارلت پیشنهاد اورا رد میکند.

اسکارلت برای تحریک حسادت اشلی با برادر ملانی ازدواج میکند.جنگ شمال و جنوب آمریکا در میگیرد و اشلی و برادر ملانی و بقیه ی مردان به جنگ میروند.جنگ شمال و جنوب آمریکا آغاز ....

نوشتن نظر

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات